سردار جزايري گفت: قرارگاه سايبري در ستادكل نيروهاي مسلح راه اندازي مي شود.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از ایرنا، سردار سيدمسعود جزايري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ايجاد قرارگاه سايبري در ستادكل نيروهاي مسلح به منظور نظم دهي به فعاليت ها در بخش مجازي تمامي نيروهاي مسلح در حال شكل گيري است.
سردار جزايري باتاكيد به اينكه اسناد بالادستي راه اندازي اين قرارگاه تدوين شده و بزودي در اختيار نيروهاي مسلح قرار مي گيرد، گفت: ما براي مقابله با جنگ نرم دشمنان بايد ابزار مورد نياز را در اختيار نيروهاي مسلح قرار دهيم .
به گفته سردار جزايري، قرارگاه سايبري ستاد كل نيروهاي مسلح همچنين كار برنامه ريزي و سياستگذاري فعاليت هاي سايبري در نيروهاي مسلح را برعهده خواهد داشت.
معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي تجميع فعاليت هاي سايبري در نيروهاي مسلح، امنيتي و انتظامي را از ديگر علل شكل گيري قرارگاه سايبري عنوان كرد.
سردار جزايري به ابعاد اجتماعي جنگ نرم دشمنان عليه نظام اسلامي اشاره كرد و گفت: بايد ابعاد اجتماعي جنگ نرم و راه هاي مقابله با آن با حضور كارشناسان و متخصصان شناسايي شود.
معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي صبح امروز (سه شنبه) به منظور شركت در نشست هاي بررسي جنگ نرم دشمنان و سخنراني در جمع فرماندهان نيروي انتظامي خراسان شمالي، وارد بجنورد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس